Сучасні рішення для муніципального підрахунку використаної води

Netmore Group, провідний глобальний мережевий оператор LoRaWAN, і Yorkshire Water сьогодні оголосили, що Netmore було обрано головним партнером для обміну 1,3 мільйона лічильників води в регіоні Йоркшир, за умови остаточного рішення Ofwat, яке має бути прийняте в грудні 2024 року. У відповідності з Yorkshire Water стратегії та, як зазначено в Плані управління водними ресурсами 24 та Огляді цін 24, ця програма впроваджується для заміни існуючих лічильників, термін експлуатації яких добігає кінця, на передову інфраструктуру вимірювання (AMI), призначену для покращення обслуговування, розширена підтримка клієнтів і ефективність використання. Контракт укладатиметься на початковий термін 5 років, плюс послуги передачі даних для лічильників, встановлених до 2045 року.

 

Згідно з умовами нагороди, Netmore очолить групу постачальників для надання наскрізних послуг, включаючи доставку, установку, введення в експлуатацію та обслуговування підключених інтелектуальних лічильників. Лічильники будуть підключені до мережі LoRaWAN Netmore для доставки даних як послуги в Yorkshire Water. Netmore також розгортатиме та збільшуватиме покриття мережі в регіоні безпосередньо та з партнерами, щоб задовольнити рівень обслуговування, необхідний Yorkshire Water для досягнення цільових покращень обслуговування.

 

Ця нова програма виконуватиметься одночасно з розгортанням інтелектуальних лічильників, які почалися в 2022 році, коли компанія Yorkshire Water надала компанії Netmore рамки AMI для надання мережевих послуг LoRaWAN і надання лічильників до 360 тис. домогосподарств, включаючи нові розробки та варіанти внутрішнього вимірювання.

 

«Ця угода є новою захоплюючою віхою для Netmore, оскільки ми продовжуємо розширювати наші ініціативи водопостачання по всій Європі та в той час, коли комунальні підприємства та муніципалітети по всьому світу переходять на сенсорні рішення, здатні надавати нові та цінні набори даних для вимірювання та збереження води для своїх клієнтів і для вирішення екологічних проблем. Ми знову дуже пишаємося тим, що Yorkshire Water, одна з провідних водопровідних компаній Великобританії, довірила Netmore очолити свої ініціативи AMI», — говорить Уве Анебігд, генеральний директор Netmore Group.

 

«Початкова програма інтелектуального вимірювання з Netmore, запущена в 2022 році, допомогла Yorkshire Water забезпечити перші 500 000 літрів скорочення витоків шляхом виявлення витоку води на трубах клієнтів. Це також допомогло нам краще зрозуміти моделі попиту на воду на початковому етапі

 

25 000 інтелектуальних лічильників Netmore і цільова діяльність з підвищення ефективності використання води, водночас забезпечуючи як експлуатаційну цінність, так і довгострокову перспективу, необхідну для розширення наших ініціатив AMI. Після ретельного процесу оцінки та аналізу закупівель ми впевнені у виборі компанії Netmore та її партнерів для нашої програми обміну лічильників, оскільки вони разом мають змогу допомогти нам досягти наших амбітних цілей і критеріїв успіху, пов’язаних із витоками, ефективністю використання води, клієнтами досвід і експлуатаційні викиди вуглецю», – каже Адам Сміт, менеджер із трансформації розумних мереж і вимірювання, YWS

 

Статті на основі даних для захисту водних ресурсів і покращення досвіду клієнтів

Виконуючи бачення та план, які однаково важливі для клієнтів і навколишнього середовища, програма інтелектуального вимірювання Yorkshire Water спрямована на покращення послуг у таких сферах:

 

Витоки води: Yorkshire Water має на меті скоротити витоки на 50% до 2050 року порівняно з базовим рівнем 2020 року. Визначення об’єктів, які мають безперервний потік і, отже, можуть мати витік або втрату водопроводу, дозволяє краще визначити витоки та швидше розв’язувати аномалії споживання.

Зменшення споживання на душу населення: працюючи разом із клієнтами для кращого розуміння використання води, програма інтелектуального вимірювання Yorkshire Water сприяє досягненню мети споживання на душу населення (PCC) у 110 літрів на людину на день до 2050 року порівняно з базовим рівнем 2020 року.

Взаємодія з клієнтами: інтелектуальне вимірювання забезпечує краще розуміння споживання води споживачами, оптимізує процеси заїзду та виїзду та допомагає гарантувати, що всі клієнти мають найкращий доступний для них тариф, підвищуючи можливість надавати більш регулярне та точне виставлення рахунків за воду.

Зменшення недомашнього попиту: Yorkshire Water планує скоротити непобутовий попит на воду на 15% до 2050 року порівняно з базовим сценарієм 2020 року шляхом активної роботи з клієнтами для визначення можливостей для зменшення попиту на воду та витрат води.

Запровадивши програму обміну лічильників і перейшовши на інтелектуальне вимірювання, Yorkshire Water також може забезпечити більш надійну безпеку свого водопостачання, зменшити кількість хімікатів, які використовуються для очищення води, і скоротити викиди вуглецю як під час обробки, так і у воді для розподілу.

 

«З початку створення мережі Netmore LoRaWAN у Великій Британії ми старанно працювали над встановленням міцних стосунків із клієнтами, які мали б значення та впливали на місцеву спільноту та навколишнє середовище. Для нас велика честь бути обраними компанією Yorkshire Water, і ми зобов’язуємося відповідати суворим вимогам щодо надання інтелектуальних вимірювальних даних a, що покращить їх операційну ефективність, забезпечить кращі екологічні результати та підтримає відповідність нормативним вимогам, говорить Вадим Лю, керуючий директор Netmore Group у Великій Британії

 

Morrison Water Services за контрактом з Netmore плануватиме, плануватиме та працюватиме з побутовими та недомашніми клієнтами, щоб замінити лічильник і забезпечити найвищий рівень задоволеності клієнтів. Itron і Diehl Metering були обрані постачальниками лічильників для цієї програми. Програма обміну лічильників залежить від остаточного визначення Ofwat для AMP8. Більш детальну інформацію буде оприлюднено після остаточного визначення; однак очікується, що програма розпочнеться в Південному Йоркширі у 2025 році.

 

Netmore — це міжнародна компанія, яка спеціалізується на доставці та підтримці на місцевому рівні. Зростаюча присутність організації в Європі, Сполучених Штатах та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні включає спеціалізовані регіональні ресурси з глибоким розумінням місцевих ринків, нормативних актів і вимог клієнтів для підтримки однієї з найбільших глобальних встановлених баз водопровідних комунальних мереж AMI та контрактів розумні лічильники.

Джерело: www.h2oglobalnews.com

Даруємо
5% знижки за
Реєстрацію
Viber
Telegram